بازاریابی و دنیای سئو

ورود به بازار های جدید نیازمند شناخت و آشنایی با فرهنگ و زبان آن می باشد از طرفی منابع صحیح این فرهنگ باید به درستی مورد توجه قرار گیرد و از ان درست شود، استفاده از مقالات بازاریابی بسیار صحیح و لازم می باشد و باعث می شود تا بتوانیم با دیدی بازتر و هزینه کمتر وارد ان شویم. در این مقاله با معرفی مفاهیم بازاریابی و دنیای سئو در خدمت شما خواهیم بود.

بازاریابی و دنیای سئو

از بسیاری از آثار منتشرشده اخیر چنین برمی‌‌آید که گروه‌های کانونی، یکی از روش‌های کلیدی اکتشاف کیفی در علوم اجتماعی به شمار می‌روند (باربور و کیتزینگر – ۱۹۹۹) و به منظور دستیابی به اهداف گوناگون در حوزه‌های پژوهشی متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین، بسته به اهداف مورد نظر به صورت‌‌های مختلف تعریف می‌شوند.

با وجود این، تعاریف هسته‌ای متعددی برای گروه‌های کانونی مطرح شده است که به مزیت‌های اصلی و واقعیت‌های آن‌ها اشاره می‌کند.

 مقالات آموزشی کسب‌وکار اینترنتی که خودمان آن را راه‌اندازی می‌کنیم و به کمک وب‌سایت اختصاصی خودمان فعالیت‌ها در حوزه کسب درآمد انجام می‌دهیم.  فعالیت به‌عنوان نیروی متخصص با سایر سایت‌های مرتبط، به‌صورت حضوری یا دور کار. به‌هرحال از هر روشی که به این شکل از درآمد می‌اندیشیم باید آن را خوب بشناسیم و به آن متعهد باشیم. ضمن آن‌که صبور بودن یکی از اولین نیازهای ثمر دادن نهالی است که در این نوع از کسب‌وکار کاشته‌ایم.

مطلبی در مورد اسپم سایت وجود دارد این است که همان گونه که می دانید ساخت محتوای سایت جایگاه مهمی در سئو دارا است و باید برای بهینه سازی وبسایت برای موتور جستجو، باید مورد توجه بسیار زیادی قرار گیرد. سایت باید به طور بادوم با مطالب بسیار طولانی و با کیفیت و در ارتباط با حیطه ی اصلی سایت به روز رسانی شود. در این سوی علایق متقاضی و سوالات و نیاز های وی در وهله ی اول قرار دارد. قابل اشاره است سئو سایت قوانین گوگل با برررسی محتوای سایت تعداد اسپم بودن آن را تا حد بسیار فراوانی متوجه می شود.

از طرفی مطالب بسیار خوبی در سئو وجود تدارد این مقالات سئو یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که در مورد سئو سایت وجود دارد . دامنه هایی که دارای عدد هستند امکان دارد به شکل اتوماتیک تولید شوند ایجاد اشتباه کنند. بنابر این اساس به احتمال فراوانی سبب اسپم شدن سایت خواهند شد. با به کارگیری موارد بالا خواهید توانست تا حد فراوانی مانع از اسپم شدن سایت در گوگل شوید. مدیر ضد اسپم گوگل چندین بار در موارد و سخنرانی های خود به این مطالب اشاره کرده است. در این ارتباط پیشنهاد می کنیم ویدیوی Matt’s 2012 موجود در یوتیوب در حیطه الگوریتم های شناسایی سایت های اسپم را ببینید

حتی پس از آنکه مخاطب به سایت شما آمد نیز او را هدف تبلیغاتتان نگه دارید ، بطور مثال گوگل و فیس بوک از این تکنولوژی بهره میبرند و کاربرد حتی پس از ورود به سیستم آنها، همچنان مخاطب تبلیغات آنهاست.

بازاریابی و دنیای سئو

این بار به دو نکته توجه کنید:

  • تبلیغاتی که در سایت یا سیستم قرار میدهید باکیفیت و پرستیژ بالاتری باشد، جوری که مخاطب را برای دفعه بعدی مشتاق به آمدن به سایت‌تان، حتی به بهانه دیدن تبلیغ  باشد.
  • سایت را پر از تبلیغات نکنید، شما به عنوان بازاریاب مسئولیت آرامش بصری مخاطب را نیز بر عهده دارید، کاری نکنید از مراجعه به شما پشیمان شود!
  • تبلبغات نمایشی نیز روش فوق العاده دیگری برای آگاهی بخشی مخاطبان است. به یاد داشته باشید در این روش تبلیغاتی  از کلمات اصلی و مهم کسب و کار مخاطبین مرتبط جذب شوند.
  • هرچند اکنون با حضور نرم افزارهایی که تبلیغات ناخواسته اینترنتی را حذف می کنند، حس میشود که این روش دیگر کاربردی ندارد، اما ما به شما اطمینان میدهیم که این روش همچنان پربازده خواهد ماند و پیشترفت خواهد شد پس حتماً در کمپین های تبلیغاتی خود، بودجه کافی را برای این روش کنار بگذارید.

منبع:

  • http://afranews.ir
  • http://modir.tv
  • http://mihanwork.com
  • http://seoz.ir

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



کلیه حقوق مطالب برای مجله اینترنتی قانون محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و نام مجله اینترنتی قانون را درج کنید.