نامه نگارینمونه متن تقدیرنامه

نمونه پیام اداری جواب تسلیت

امام صادق(ع) فرمودند:

سه چیز است که محبّت می ‏آورد : دین ، فروتنى و بخشش

ثَلاثَةٌ تُورِثُ المَحَبَّةَ : الدّینُ وَالتَّواضُعُ وَالبَذل
=========================================================================================

* بدین وسیله از تمامی همکاران و سروران گرامی به ویژه مدیریت و کارکنان امور حسابداری  که در مراسم ختم …………. اینجانب شرکت نموده  و با ابراز همدردی موجب تسلی خاطر اینجانب و خانواده ام گردیده اند صمیمانه  تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

با تشکر بهمانی

* بدین وسیله از کلیه همکاران محترم که در مراسم ختم ……………. اینجانب شرکت نموده اند تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم بتوانم  در مراسم شادی این عزیزان جبران و خدمت نمایم .

با تشکر ………….

* بدین وسیله از کلیه همکاران به خصوص مدیریت محترم و کارکنان مجتمع  که در مراسم تشییع و ختم ………………اینجانب شرکت داشته و یا با ارسال تاج گل ابراز همدردی نمودند کمال تشکر را دارم و از خداوند منان برای کلیه عزیزان آرزوی سلامتی و سعادت داریم.

• بدین وسیله از کلیه همکاران محترم که در مصیبت درگذشت …………. اینجانب با حضور خود در مراسم تشییع، سوگواری و یادبود آن مرحومه و ارسال گل و متن تسلیت موجب تسلی خاطرم بودند، بینهایت سپاس گزارم.

از این که به علت تالمات روحی شدید نتوانسته ام حضوراً پاسخگوی محبت های شما عزیزان باشم، پوزش می طلبم. از پروردگار منان برای یکایک شما و خانواده های گرامی تان سلامتی و شادکامی مسئلت دارم.

فلانی

* بدین وسیله از همه مدیران و همکاران محترم  که در مراسم تشییع، خاکسپاری، ختم و یادبود …………… اینجانب شرکت نموده و یا با ارسال تاج گل، چاپ اعلامیه، پلاکارد  بوسیله پیک و چاپار ! و تلفن  ابراز همدردی نمودند، کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

برای همه ی شما  عزیزان سلامتی و توفیق آرزومندم.

بهمانی

* بدین وسیله از کلیه مدیران، کارکنان و کارشناسان محترم شرکت به ویژه مقام محترم مدیریت  ، اعضای محترم هیئت مدیره فیلا که در مراسم خاکسپاری و مجالس بزرگداشت و شب هفت مادبزرگ اینجانب (شادروان ………….. ) بنده را قرین محبت های بی دریغ خود نموده و همچنین کلیه عزیزانی که با ارسال گل، نصب پلاکارد، ارسال تراکت، پیام کوتاه، ایمیل و مکاتبات بذل محبت فرمودند صمیمانه سپاسگزاری و تشکر می نمایم. بقای عمر و سلامتی شما و خانواده محترم را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

 

* بدین وسیله از مدیریت محترم و کلیه همکاران شعبه …………….، مدیریت و همکاران مجتمع …………….، همکاران اداره تدارکات و خدمات و کلیه همکارانی که در مراسم ختم …………… اینجانب، با ارسال تاج گل، پلاکارد و پیام تسلیت با اینجانب همدردی نمودند که موجب تسلی خاطر بازماندگان گردیده، کمال تشکر را دارم.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. به نام یگانه آفریدگار کارآفرین
    با سلام و احترام
    مطالب درج شده در این صفحه بسیار مفید بود .
    از زحمات شما بی نهایت سپاس گزارم.

    پیروز و سربلند باشید.

    نیستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا