اخبار حوادث

مدیر مشهدی به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد

  • قاضی بهاری افزود: با اعلام این موضوع به دادسرای مشهد توسط شاکی و تعقیب نامحسوس توسط ماموران، مدیر مزبور که مبادرت به دریافت 65 میلیون تومان رشوه و مخفی نمودن آن در یکی دیگر از منازل خود کرده بود هنگام مراجعه به محل اولیه دستگیر شد.

 

قاضی روح الله بهاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مدیر از مدتها قبل مورد رصد دادسرا بود تا اینکه هفته گذشته با مراجعه یک شهروند به عنوان شاکی و مطرح کردن درخواست رشوه توسط مدیر یاد شده، موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار کرد: شاکی در گذشته مجوز تاسیس یک واحد تولیدی محصولات کشاورزی را در حومه مشهد دریافت کرده بود که با تغییر برخی مدیران این سازمان، معاونت مربوطه به شاکی اعلام کرده بود که مجوز مزبور قانونی نیست و باید دوباره اقدام شود.
وی گفت: در جریان این ماجرا مدیر یاد شده برای صدور مجوز مربوطه در مدت کوتاه 200 میلیون تومان رشوه
از شاکی درخواست کرده بود.
قاضی بهاری افزود: با اعلام این موضوع به دادسرای مشهد توسط شاکی و تعقیب نامحسوس توسط ماموران، مدیر مزبور که مبادرت به دریافت 65 میلیون تومان رشوه و مخفی نمودن آن در یکی دیگر از منازل خود کرده بود هنگام مراجعه به محل اولیه دستگیر شد.
بازپرس شعبه 209 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: متهم در مواجهه با مستندات به جرم خود اعتراف و مبلغ دریافتی را بازگرداند.
وی اظهار کرد: برای متهم یاد شده پس از تفهیم اتهام، قرار بازداشت موقت صادر شد.
وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه درخواست یا موارد غیرقانونی موضوع را به مراجع قانونی و دادسرا اعلام کنند.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا