دسته‌بندی نشده

اولین کلینیک کنترل خشم در استان کرمانشاه شروع به کار کرد

  • دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه افزود: لذا پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئولین ذی ربط با تأمین اعتبار و تخصیص بودجه سه میلیارد ریالی توسط سازمان برنامه و بودجه با کلیات طرح راه‌اندازی کلینیک کنترل خشم موافقت گردید.

 

محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از راه‌اندازی کلینیک کنترل خشم خبر داد و گفت: طرح راه‌اندازی کلینیک کنترل خشم در مرکز استان کرمانشاه از جمله طرح‌های ایده‌ای و نوع آورانه دادستانی مرکز استان کرمانشاه است.

وی گفت: اجرای این طرح با هدف ارتقاء آستانه تحمل و شکیبایی و افزایش مهارت‌های تاب‌آوری شهروندان است.

این مقام قضایی بیان کرد: در اکثر جرائم خشن از جمله ضرب و جرح عمدی، تخریب، توهین، تهدید، کودک‌آزاری و خودکشی‌های موفق خشونت یکی از مؤلف‌های تأثیرگذار است.

صادقی بیان کرد: پراکندگی جغرافیایی جرائم مذکور در استان کرمانشاه به‌نحوی بوده که در رأس حرم جرمی استان کرمانشاه قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه افزود: لذا پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئولین ذی ربط با تأمین اعتبار و تخصیص بودجه سه میلیارد ریالی توسط سازمان برنامه و بودجه با کلیات طرح راه‌اندازی کلینیک کنترل خشم موافقت گردید.

وی ادامه داد: در این رابطه شهرداری کرمانشاه متعهد به تأمین فضای فیزیکی در فرهنگسرای شهر شده و اداره کل بهزیستی استان نیز با معرفی مشاورین خبره و کارآزموده متعهد به همکاری در این طرح شد.

این مقام عالی قضایی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا فاز اول در دادسرای مرکز استان، فاز دوم در زندان مرکزی کرمانشاه و فاز سوم در فرهنگسرای شهر افتتاح و شروع به کار کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا