اخبار حوادث

گاز گرفتگی در زنجان دو برادر را کشت

  • حال یکی از این افراد وخیم گزارش شده است و هر چهار مصدوم این حادثه بوسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان انتقال یافتند.وی علت این حادثه را نیز استفاده از کپسول گاز برای بازکردن چاه فاضلاب بیان کرد

 

رئیس مرکز هدایت و عملیات بحران سازمان اورژانس رفسنجان گفت: ساعت 9 امروز جمعه بر اثر گازگرفتگی با مونوکسیدکربن 2 تبعه افغان در این شهرستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سیدمحسن مرتضوی با بیان اینکه 2 نفری که در شهرستان رفسنجان بر اثر گاز گرفتگی جان سپردند با یکدیگر برادر بودند افزود: این حادثه Incident در ساختمانی در بلوار ایت الله هاشمی رفسنجانی شهر رفسنجان رخ داد.
وی علت این حادثه را استفاده از بخاری بدون دودکش عنوان و تصریح کرد: نباید نسبت به وسایل گازسوز در خانه سهل انگاری کرد چون گاز مونوکسید کربن بی رنگ و بی بو است لذا مردم باید احتیاط کنند.
رئیس مرکز هدایت و عملیات بحران سازمان اورژانس رفسنجان گفت: در 23 آذر ماه نیز سه نفر از اتباع بیگانه در منزلی در روستای بیاض رفسنجان بر اثر استنشاق این گاز جان خود را از دست دادند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ساعت 10 صبح امروز جمعه بر اثر آتش سوزی یک منزل مسکونی در روستای قائمیه رفسنجان چهار نفر تبعه افغانی بین 10 تا 15 ساله آسیب دیدند.
مرتضوی گفت: حال یکی از این افراد وخیم گزارش شده است و هر چهار مصدوم این حادثه بوسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان انتقال یافتند.
وی علت این حادثه را نیز استفاده از کپسول گاز برای بازکردن چاه فاضلاب بیان کرد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا