اخبار حوادث

پلیس منوجان 2 تن مواد مخدر را توقیف کرد

  • در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که در بازجویی‌های بعمل آمده اظهار داشته که مواد را از ایرانشهر به مقصد بندرعباس حمل می‌کرده است، ضمناً متهم مذکور با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و تحقیقات قضائی جهت شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط ادامه دارد.

 

امید رضایی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: یک تن و نهصد و شصت کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک کامیون در منوجان کشف شد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: پس از اقدامات پلیسی و اطلاعاتی صبح امروز ماموران در محور مواصلاتی منوجان- بندرعباس به یک خودروی تریلی مشکوک می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: سپس با صدور مجوز قضائی تریلی مذکور در ایست و بازرسی شهید شعبانی شهرستان منوجان متوقف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

این مقام قضائی اظهار کرد: در بازرسی از کامیون مذکور یک تن و نهصد و شصت کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در بار تریلی جاساز شده بود، کشف شد.

وی گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که در بازجویی‌های بعمل آمده اظهار داشته که مواد را از ایرانشهر به مقصد بندرعباس حمل می‌کرده است، ضمناً متهم مذکور با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و تحقیقات قضائی جهت شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط ادامه دارد.

رضایی در پایان خاطر نشان کردند: یکی از ماموریت‌های مهم دستگاه قضایی مبارزه شبانه روزی و بی امان با سوداگران موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا