نامه نگاری

نمونه متن تقاضا و درخواست انتقالی محل کار

پیامبر اعظم (ص) می فرمایند:

اى على! هرگاه وقت نمازت رسيد، آماده آن شو وگرنه شيطان تو را سرگرم می‏كند و هرگاه قصد [كار] خيرى كردى شتاب كن وگرنه شيطان تو را از آن باز می‏دارد.

يا عَلىُّ اِذا حَضَرَ وَقتُ صَلاتِكَ فَتَهَيَّ لَها وَ اِلاّ شَغَلَكَ الشَّيطانُ وَ اِذا نَوَيتَ خَيرا فَعَجِّل وَ اِلاّ مَنَعَكَ الشَّيطانُ عَن ذلِكَ.

جناب آقای رییس …………….

رییس محترم …

موضوع : تقاضا و درخواست انتقالی به

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می رساند اینجانب کارمند …………….. از پرسنل رسمی شرکت می باشم که از تاریخ …………….در واحد ………………مشغول بکار گردیده ام.

لازم به ذکر است اینجانب متاهل بوده و  موطن اصلی اینجانب در شهرستان …………….می باشد .

با عنایت به اینکه بعلت پاره ای مشکلات خانوادگی و مشکل بیماری یکی از اعضای خانواده حضور اینجانب می تواند در حل مشکل بسیار کارگشا باشد در فکر انتقالی به شهرستان ……………بوده ام .

که از آن زمان تاکنون به انحاء مختلف امکان آن برایم فراهم نگردیده است و همین موضوع باعث شده تا در طول این مدت مشکلاتی عدیده ای در زندگی داشته باشم.

لیکن با گذشت زمان این مشکل پر رنگ تر شده است و تمام زندگی ام را تحت شعاع خود قرار داده است و مشخص نیست اگر همچنان ادامه پیدا کند دامنه این مشکلات تا کجا گسترش پیدا کند.

با اینکه میدانم کار و  زندگی در تهران مزایای بسیاری برای اینجانب چه از نظر ارتقای شغلی و راحتی زندگی برایم در پی خواهد داشت ولی ناچارم برای رهایی از مشکلات انتقالی گرفته و به شهرستان ……………نقل مکان نمایم.

لذا خواهشمند است تا حد امکان مرا در این امر یاری فرمایید. امید که پاداش کارهای خیر خود را از خداوند متعال دریافت دارید.

با تشکر

……………….

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    خیلی ممنون
    لطف می کنید نمونه درخواست انتقالی به استان دیگر به علت ازدواج رو هم ذکر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا