دسته‌بندی نشده

آرایشگاه مردانه بدلیل فروش مواد مخدر پلمپ شد

  • این مقام قضائی بر عدم اصلاح سر و صورت به روش و مدلهای غربی و اصلاح ایرانی تاکید کرد و بیان داشت: نصب هرگونه بنر و عکس غیر اخلاقی و پخش موسیقی های آزاردهنده و زیرزمینی ممنوع است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، رئیس دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه از پلمب یک آرایشگاه مردانه در ارزوئیه که اقدام به فروش مواد مخدر می کرد خبرداد و گفت: نظارت‌ها بر آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در این شهرستان تشدید می‌شود.

عنایت الله دهقانی در جلسه توجیهی پیرایشگران مرد در ارزوئیه اظهار داشت:در پی کسب گزارشاتی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر و روانگردان در برخی از آریشگاه های سطح شهر رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی در ارزوئیه قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه دستگاه قضاء با متخلفان ومجرمان برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: رعایت کامل شئونات اخلاقی و حرفه ای پیرایشگری ضرورت دارد.

این مقام قضائی هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی بیشتر آرایشگران با قوانین و مقررات این صنف اعلام کرد و افزود: رعایت کامل بهداشت عمومی جهت جلوگیری از شیوع بیماریهای مسری و واگیردار در آرایشگاه ها ضرورت دارد.

این مقام قضائی بر عدم اصلاح سر و صورت به روش و مدلهای غربی و اصلاح ایرانی تاکید کرد و بیان داشت: نصب هرگونه بنر و عکس غیر اخلاقی و پخش موسیقی های آزاردهنده و زیرزمینی ممنوع است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا